vineri, 3 iunie 2011

Şi ce ?

Şi ce dacă viata e grea si orice problema ma doboara si ma face sufar? Si ce daca alte persoane ma vorbesc pe la spate, si spun de mine lucruri care nu sunt adevarate? Si ce daca caut mereu adevarul si nu il gasesc? Si ce daca am avut prieteni care m-au tradat si m-au dezamgit? Si ce daca mi se naruie orice speranta atunci cand visez cel mai mult? Si ce daca uneori sunt copila si prefer nu ascult pe nimeni si sa fiu incapatanata? Si ce daca cateodata vorbesc fara sa gandesc? Si ce daca tip si urlu atunci cand nu imi convine ceva? Si ce daca atunci cand imi pun ceva in cap , vreau din tot dinadinsul sa il obtin? Si ce daca plang din orice, pentru ca nu pot sa ma abtin? Si ce daca atunci cand sunt criticata , critic si eu? Si ce daca fac toate aceste lucruri? Asta sunt eu si asta voi fi mereu. Ma voi schimba. Cu timpul. Insa nu exista oameni perfecti! Ceea ce stiu este ca fiecare este unic in felul lui, si pe langa aceste lucruri rele pe care le am,  tin in mine multe alte lucruri bune care le compenseaza pe celelalte. Si poate, in timp, voi reusi sa fac persoanele drage sa ma accepte asa cum sunt, si cine ma iubeste cu adevarat , ma iubeste in felul meu, asa cum sunt eu cu adevarat  : rea, buna, prietenoasa, dusmanoasa, amabila, nesuferita, curajoasa, fricoasa, curioasa,  ambitioasa, tupeista, nervoasa, inocenta, timida, plangacioasa, iubitoare, mancacioasa, nebuna, incapatanata, unica in felul meu. :)

Un comentariu:

  1. Sa sti sigur ca oricum ai fi.... eu tot te iub:X... mereu sys a ta... oricunde si oricand ai nevoie:D

    RăspundețiȘtergere