vineri, 13 mai 2011

Masu

Masu. El este cel pe care il iubesc. Totusi avem 11 luni impreuna. El este cel care , pur si simplu m-a facut sa simt fluturasii aceia in stomac. NU credeam vreodata ca o sa fiu cu el. Pentru ca avem caractere diferite, si totusi atat de asemanatoare. Oricum, contrariile se atrag. Este primul baiat pentru care am pus suflet, este primul caruia i-am zis "Te iubesc" din suflet. Il iubesc mult de tot, el este viata mea. Chiar daca, ca in orice relatie , ne mai certam, intotdeauna gasim o cale sa ne rezolvam probleme. Si sa nu cumva sa ne despartim. Trebuie sa recunosc ca nu ne-am despartit deloc pana acum. Cand las eu de la mine, cand lasa el. In ultima perioada mai mult el, pentru ca eu am o stare d-aia mai "neplacuta".Totusi, niciodata nu am lasat pe cineva sa se bage intre noi, chiar daca au fost multe momente in care lumea vorbea, dar vorbe carora nu le-am dat importanta.
Stau si ma gandesc. Prima noastra zi. Primul sarut. Primul "Te iubesc".
Totul a inceput prin niste  "tachinari" zilnice. Pe mess, face to face :)). Nu era zi in care sa nu ne contrazicem in ceva, sa nu ne tachinam. Vorbeam la telefon ore in sir.Acum , sincer nici nu mai stiu ce subiecte avea. Dar gaseam noi. Si nici macar nu eram impreuna. Toata lumea zicea ca o sa ne combinam. Noi nu , nu si nu. Parca o si aud pe Geo cu o luna inainte sa fim impreuna " Va vad eu peste o luna impreuna, nebunilor! ". Dar noi, nu domne ce-ai.Cum sa stau eu cu bagabontul asta? Cum sa stau eu cu nebuna asta? Ma bate ca e baiat" :))).
Inceputul. S-a petrecut pe 14 iulie 2010. Prima oara cand am iesit afara, la generala,  radeam de astia si le ziceam ca nu suntem impreuna. Geo cu Ana erau cam dezamagite, dar pe de-o parte stiau ca suntem impreuna. In acea zi a fost inceputul nostru. Printr-un sarut.Si acum acea zi mi se pare foarte indepartata. Parca a trecut o vesnicie de atunci. Atat de bine am ajuns sa il cunosc pe Masu.
Ii stiu toate apucaturile, toate gesturile, vorbele, cateodata ne sincronizam si spunem aceleasi cuvinte sau gandim la fel.
Primul  "Te iubesc"? A fost chiar de ziua mea, pe 19 septembrie 2010. La 00:00 ne-am spus unul altuia "Te iubesc". Poate ca simteam dianainte acest lucru, dar am zis sa fie de o ocazie speciala.  Si asa a si fost. Imi aduc aminte cu drag de toate aceste amintiri. Dar cum sunt amintiri frumoase, sunt si urate..
Am avut si momente urate prin care am trecut. A fost o perioada in care parintii mei nu erau de acord cu relatia noastra. Insa , am reusit sa trecem peste. Si acum totul e bine si cu ai mei. Au fost momente , in care ne-am certat din prostia lui sau a mea. Din niste vorbe care nu isi avea rostul. Din niste faze pe care le facea el. Sau din niste vorbe pe care i le spuneam eu. In ultima vreme, s-au cam intamplat toate acestea. Dar, usor-usor o sa trecem peste. Chiar daca , ma doare orice cearta a noastra, si dupa stau si plang, pe moment cand sunt nervoasa nu pot sa tac. Ii zic si vrute si nevrute si el la fel mie.Dupa, ne pare rau.. Dar , degeaba ne pare rau dupa, pentru ca acele cuvinte raman pastrate in suflet. Si poate ca mai incolo uitam, dar pana sa uitam , ne aducem mereu aminte si ne doare. Mai ales pe mine. Pentru ca, oricat as fi eu de puternica de fata cu altii, de fapt in sinea mea sunt sensibila. Si ma inchid in mine. Dar , sunt o lupatoare. Si stiu sa merg mai departe cu capul sus. Si oricat de mult ne-am ciondani noi doi, nu am putea sa renuntam unul la altul. Pentru ca ne iubim prea mult. Chiar daca sunt mica, am 16 ani. Poate ca alta lume zice ca ce stiu eu ce e iubirea la 16 ani. Si mama cu tata sunt impreuna de mici, chiar de la 15 ani si uite ca acum sunt tot impreuna, au 3 copii, o casa si sunt fericiti. Asa ca nu conteaza varsta la care iubesti, pentru ca iubirea adevarata poate veni oricand. Pe neasteptate. Asa e ea, IUBIREA. Are un timp cand nu loveste, dar si atunci cand loveste lasa urme.
Masu este ...sufletul meu. Il iubesc. Cateodata ma indoiesc de el, nu pentru ca nu am incredere in el, ci pentru ca sunt geloasa. Si ma gandesc ca inainte nu eram geloasa. Nu suportam gelozia , nu ma interesa de nimeni. Eram indiferenta. Dar la el nu pot sa fiu indiferenta. Pentru ca stiu ca si el e la fel. Si pentru ca tin prea mult la relatia noastra, la noi. Desi, daca nu as mai fi atat de geloasa, poate ca nu ne-am mai ciondani. Dar, asa cum suntem noi, cu bune si cu rele, conteaza ca ne iubim si ca stim atunci cand sa ne oprim din trancanit.
El e parte din mine, fara el nu as fi completa. Sunt obisnuita cu el, cu toanele lui, cu tot ceea ce face. Chiar daca uneori ma aduce la disperare cu acele apucaturi pe care le are. Ma descarc si dupa totul e bine.
Pentru Masu nu am decat 2 cuvinte, 8 litere si un singur inteles :" Te iubesc!"


Prima poza !;x

Primul revelion ;x.

2 comentarii: