duminică, 15 mai 2011

Paula

Paula. Ea este prietena mea de cand aveam 6 ani. Este una dintre cele mai bune prietene ale mele. Ne cunoastem de mici, si uite ca si acum am ramas la fel de apropiate.
Prietenia noastra a inceput , poate o sa fi se para absurd, printr-o vreme urata :)). Adica, eram foarte mica, aveam vreo 6 ani, si cum eu am crescut la bunici, mama m-a adus pe strada unde locuia, sa ma joc si eu cu copii. Nu stiu cum, dar intamplarea a facut ca pe acea strada sa fie aproape numai fete. Si dintre toate, m-am dus la Paula la poarta, ne-am pus patura pe jos si am inceput sa ne jucam. Numai stiu ce jocuri :)). In orice caz, dupa o ora si ceva, a inceput sa plouaaa. Si o ploaia din aceea cu picaturii suuperrr marii :)). Si ,cum mama era plecata acasa, ne-a bagat mama Paulei in casa. A fost prima oara cand am intrat  la ea in casa. Normal, jocul a continuat si acolo pana a venit mama sa ma ia .
Si uite asta a fost prima zi petrecuta impreuna. Este o prietena adevarata, cateodata nu stiu cum de ma suporta, mai ales ca ea ma suna mereu sa vada ce fac, si eu nu prea am timp asa ca atunci cand o sun se cam mira :)). Am avut si certuri, mai ales cand eram mici. Cand ne suparam, de obicei ma duceam eu la ea sa ii zic sa ne impacam, pentru ca e la fel de orgolioasa ca si mine!. Sau cand se certa cu vreo fata de acolo, si eu eram prietena cu amandoua, si Paula imi zicea "Daca stai cu ea, nu mai vorbesc cu tine !" , incercam sa o fac sa se impace cu acea persoana. Doar eram fata buna dupa Stoicanesti, incercam sa impac si capra si barza.:))
Ce pot sa spun, avem multe amintiri impreuna. Sunt atat de multe incat nici nu le mai stiu. Mai ales acum ,cand ne-am mai marit, ea ma asculta si imi da sfaturi si cand ma suna si ii raspun pe un ton din`ala gen "Da. Ce e?", ma intreaba rapid "De ce esti iarasi suparataaaa?" :)). Adica atat de bine ma cunoaste, si imi cunoaste comportamentul si toanele si supararile si ..tot. Pentru ca, cateodata nu vreau sa recunosc ca sunt suparata,pentru ca nu am chef sa vorbesc despre asta, si ma intreaba de atat de multe ori ce am, incat nu mai pot, rabufnesc si incep sa ii povestesc. Ea esteeee prietenaaa meaaaa din copilarieee si ooo iuubessccc :x. Este prima prietena a mea, si uite ca am reusit sa pastram aceasta relatie mai mult de 10 ani. :x. Te iub ! :x

2 comentarii:

  1. Mi-au dat lacrimile...... mama...imi amitesc si eu ploaia aia cand desenam la mine in hol:)).....da vezi k nu ziceam ca nu mai vorbbesc cu tine... ziceam"daca stai cu ea, eu ma duk in casa...":P

    RăspundețiȘtergere